Üdvözöljük webáruházunkban!
Kérdése van? +36-20/332-8399
Leírás:
1. MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS:Image- A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.- A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.- Második technikai jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve.- Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.- Harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.- Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!Az oldal tetejére2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI:- Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.- Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.- A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.- Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás.- Új járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)- Nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag.- Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli!- A SPURI előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.- A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett.- A SPURI az üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.3. A SPURI HASZNÁLATA:A SPURI-t tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendő. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrízni.Az oldal tetejére4. GAZDASÁGOSSÁGI SZÁMÍTÁS:- 1 db 500 ml-es SPURI: 250 l üzemanyaghoz = kb. 3.080,- Ft-ba kerül. Vagyis 1 l üzemanyagnál: 3.080,- Ft/250 lit. = 12 Ft ráfordítás. Tehát Ön 12 Ft/l-t kifizet az adalékolás miatt, viszont az 1 l üzemanyag min. 10%-át visszakapja. Ez csak 350,- Ft-tal számolva is 35,- Ft. - 12 Ft = 23 Ft a megtakarítás. A különbség literenként 23 Ft-tal olcsóbb üzemanyag és hosszú élettartalmú, tiszta motor.- A SPURI-nak dermedésgátló hatása van, gázolajnál megszunik a géles kiválás. Normál adagolásnál: 250 liter = 500 ml SPURI -10 °C-ig 125 liter = 500 ml SPURI -20 °C-ig- A SPURI biodízel üzemanyagnál is jól vizsgázott. A köztudottan gyengébb energiájú növényi olajokkal üzemelo jármuvek dinamizmusát visszaadja gázolaj minoségben. Javítja kifolyási paramétereit, hígítja anélkül, hogy szárazzá tenné a növényi olajat. A biodízel elokészítés viszont a motoroknál szükséges!- A SPURI kitunoen vizsgázott a hutoközeg vízterének kitakarításában pl. gátrepedéses, tömítéshibás motor miatt feketévé váló tágulási tartálynál, a hutorendszert is beleértve. Természetesen a hiba elhárítása után az összeszerelt motorba ioncserélt vizet öntünk, vagy régi fagyállót és 5 literenként fél liter SPURI-t, hatásnövelésként 10-20 dkg Trisóval lágyítsuk a vizet. A motort járatjuk üzemi hofokon 10-15 percet és üzemmelegen kiengedjük a hutoközeget, ami magával viszi a 95%-át a fekete zsíros-olajos lerakódásnak. Ezután töltsük fel fagyállóval!Az oldal tetejére5. JÓTANÁCSOK, BIZTONSÁGI SZABÁLYOK A SPURI-hoz!- Csak eredeti csomagolásban tárolja, mert a hatóanyag egyéb csomagolásban elpárolog!- Többletadagolás nem káros, de felesleges.- Nagy hidegben -10 °C körül dupla mennyiség javasolt a jobb hidegindítás érdekében!- Egyes járműveknél, valamint erőgépeknél az alapjárat emelkedése tapasztalható, ami az egységnyi üzemanyagba rejtett többletenergia miatt van egyrészt, másrészt pedig a surlódó alkatrészek fokozottabb kenése miatt.- A fokozott kenés miatt a motor kevesebb surlódási hőt termel, így nyári hőtermelése csökken, nem melegszik túl a motor, mint SPURI nélkül.- Az üzemanyaghoz történő adagolásnál vigyázni kell, hogy a testrészekre ne fröccsenjen, szembe ne kerüljön!- Az adalék gőzeinek belégzése egészségkárosodást nem okoz, de a tartós belégzést kerülni kell!- A SPURI szabadalommal védett termék!- A termék hatásvizsgálatát, minősítését és a beméréseket a SZIMF. TRAFFCO KFT. a Széchenyi István Műszaki Főiskola Közúti és Vasúti Járművek Tanszék motorvizsgálati laboratóriumában végezte 1995. április 15-én.- AMEI eng. szám: 501/0586.